Domo-kun Cute

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Sunday, October 30, 2011

Jamuan Pengawas & PRS....At Taman Tasik 2011



Salam..aq bangga gila ngan sekolah aku.....Sebab?...sbb jamuan pengawas tahun nie dibuat diluar kawasan sekolah pada 29.10.2011....nie kali pertama jamuan yg aku pernah datang ...yg di buat di luar sekolah....aku pon x nak cita panjang.....jd,kat bawah ni adalah sikit gambar yg sempat aku  ngan kawan aku snap.....usha x2 la yew.......



ni masew ni majlis belum bermula....semua jawatan kuasa sedang menyemak kehadiran para pengawas.
 
ni member aq...kami g rehat jap lpas sarapan pagi.....

hai DIN....baca doa apew tu....doa nk menang Treasure Hunt kew...hahahaha

masew niew.....semua kumpulan sedang memikir kan trademark masing X2 dan kna tunjuk kan trademark mereka kat depan semua peserta......malu nyew aku masa tu....hehehe




semasa permainan pertama bermula.......

dan gambar yg last adalah gambar Ketua pengawas Bagi tahun 2011 berucap



SEBENARNYA ADA BANYAK LG GAMBAR...TP AKU JUST NK BUH YG PENTING X2 DAN YG SEMPOI AJEW....HAHAHAHA...SAMPAI SINI JEW LA GAMBAR DAN CITA PSAL JAMUAN PENGAWAS &PRS TAHUN NIE.....BYE...-GEAR OF HEART

No comments:

Post a Comment