Domo-kun Cute

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Monday, November 7, 2011

LETIH X2...MAIN BOWLING....&BERSUKA RIA

erm....ari nie aku pnat sgt......sbb?....haha...sbb letih sgt bersuka ria kat Winners Bowl....memang best arr main bowling ngan member x2 aku tadi......Tp ramai yg kantoi....bkan nyew target pin....tp target longkang....tambah x2 si MOG...diew igt pin tu susun kat longkang ke pew.....apew x2 pon...MOG memang terbaik arr.........lpas  main bowling...aku ngan member aq g makan kat kdai LAT...hahaha...sapew tu?.. member kami larr....jgn igt lalat plak...hahaha..lpas makan kat kedai lat kami g jalan x2 lak....hahaha.....bli barang ...ngan member x2 aq....bli barang plik x2 lak tu......(adew kew g bli cermin mata yg x da kanta).....Bila aku tya...Katew....Trend x2!!!!!...hahahahaa..ska ati ampa la....aku adew snap beberapa gambar masa KAMI bersuka ria.....hehehehe x mo tulis banyak x2 dah... x larat...usha jew la gambar yg kat bawah niew erk.....


 Ikmal & Ezzul
 Izzat & Ikmal
 hahaha....zul...usha apa tu...terima larr kenyataan hg pya skor rendah
 Shafiq sedang memujuk MOG yg tgah marah Disebab kan Bola Bowling nya sentiasa berada di longkang
 perh...izzat mencari bola yg terbaik...(tp masuk longkang jgak)
 Shafiq & Ikmal.... :P
 Ijat x larat nk dengar Mog  bersembang dah arr tu...sedap LAT minum.....
 Izzat cari apa tu......??
 Mog x sabar dah tu....dok tunggu makanan x sampai x2 lg.......
 apa pya SPEC lar......tu pon ada org puji kata cute.....

3 Tosey Bersaudara.....hahahaha....Budjet ensem...hahaha

No comments:

Post a Comment